Jsme český výrobce alkoholických nápojů v segmentu Premium a Ultra Premium Brand.
Hlavním výrobním programem je tzv. tvrdý alkohol na bázi vodky, vyráběný za použití speciálních technologických postupů, receptur a technologií pocházejících ze Skandinávie.
Od svého založení roku 2004 prošla společnost Helsinki group s.r.o. obrovským vývojem a stala se standardním a spolehlivým partnerem pro významné odběratele Evropy.
Export značky Helsinki však také zasahuje trhy Asie, nebo USA. Společnost je stabilním dodavatelem obchodních sítí Tesco, Makro, Selgros, L´clerc, Auchan, Stokrotka, nebo Sfinks.
Oddělení se od běžného standardu – vymezení se vůči pojmům “konzumní a kvantita“. Snažíme se o to, aby naše výrobky plnily úlohu kvalitního požitku a zároveň byly součástí vyjádření osobnosti a dobré image. Tuto vizi zakládáme na kvalitě a detailech, na designu a precizním zpracování a v neposlední řadě také na inovacích a technologickém pokroku.
Tvoříme firmu se silným zázemím a jasnými cíly, jejíž výrobky jsou obecně považovány za nadstandardní. Této myšlence je podřízená kvalita, design, cena výrobků, reklama, způsob prodeje a prezentace společnosti či zaměstnanců. Klademe mimořádný důraz na detaily a soustavně pracujeme na inovacích, vývoji a zkvalitňování výrobků a služeb. Podporujeme vše tvůrčí a nové a současně zachováváme úctu k ověřeným zkušenostem a tradičním hodnotám.
Původní finský základ a princip rafinace zůstal zachován, byl však doplněn o soubor moderních technologických prvků, které navazují na staré ověřené procesy úpravy alkoholu a zároveň využívají nových poznatků výzkumu…
Investice a čas věnovaný tomuto účelu vytvořily systém postupů a zařízení umožňujících upravovat vstupní suroviny tak, aby vznikl produkt dokonalý svou vyváženou a jemnou chutí.
Hlavním principem technologie je dokonalá eliminace nežádoucích příměsí obsažených v surovinách a ponechání jejich čistého základu, což vytváří v konečném důsledku vysoce kvalitní a jakostně stabilní produkt.
Směřujeme k profesionální kvalitě, kde dokonalost je synonymem cíle. Nepodléháme nestálým módním nebo tržním potřebám, nevyrábíme, ani se nezabýváme prodejem konzumních výrobků. Vyhýbáme se náhražkám a všem jednodušším cestám, které by mohly být v rozporu s filozofií společnosti.